تقدیم به همه دوستای گلمღღღ

استیکانین داغ اولسون

                ایچ داماغون چاغ اولسون

دونیا مالین نینیرم

                دوستلار جانی ساغ اولسون

ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام

    دنیا منیم اولسا سنه خاطیر ساتارام

سنین ای نازنین دوستوم

                  زمستانین باهار اولسون

جانین سالیم، حایاتین شاد

                  بختین کامیار اولسون

سعادت کلمه سی دائم

                 باشیندا برقرار اولسون



نظرات شما عزیزان:

باران عشق/مهدیبا
ساعت14:43---7 آبان 1391
قبل از اينكه به كسي بگي دوستت دارم
خوب فكراتو بكن
شايد چراغي در دلش روشن كني
كه خاموش كردنش به خاموش شدن او بيانجامد
سلام سلاله جان.
دوست خوبم امید دارم اوقات خوشی داشته باشی.
از اینکه نتونستی پیام مهرآمیزت رو برام بزاری شرمنده شدم.
امیدوارم بتونم دوستان خوبی مثل تو را حفظ کنم.
پیروز باشی...


lev
ساعت12:30---3 آبان 1391
ghashang bood ba inke nafahmidaam chi bod

سعید
ساعت9:23---3 آبان 1391
سلالهههههههههههههههههههههههههه
اینکه ترکیه!
معنیش رو هم بزاری بد نیست ها!


ali
ساعت22:48---2 آبان 1391
من که چیزی متوجه نمیشم/هر چی که هست من این پست تقدیم میکنم به مدیر این وبتون/من بچه شمالم از زبون محلیتون .?/!./یاعلی
پاسخ: می خواید ترجمه اش رو بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, | 20:35 | نويسنده : solaleh20 |